"בן גביר מוזמן לקיים תפילה באיצקוביץ' בבני ברק"

מהדורת הבוקר No Comments on "בן גביר מוזמן לקיים תפילה באיצקוביץ' בבני ברק"

מגישי 'מהדורת הבוקר' בצלאל קאהן ודוד חכם פתחו את התוכנית בהתייחסות להודעת השר לביטחון לאומי בן גביר כי יקיים תפילה ציבורית בהפרדה בתל אביב כתגובה למהומות יום הכיפורים. השניים נגררו לעימות סוער ואף עירבו את המאזינים בסקר מיוחד, האם התפילה בעיתוי הנוכחי לגיטימית ומוצדקת או שהיא פרובוקציה שנועדה להתריס? האזינו

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר המהומות בתפילת יום הכיפורים בתל אביב, הודיע השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר על קיום תפילת ערבית ציבורית בהפרדה מלאה בתל אביב. מגישי 'מהדורת הבוקר' בצלאל קאהן ודוד חכם פתחו את התוכנית בהתייחסות חשדנית מאוד להודעה זו: קאהן הציע לבן גביר להתפלל באיצקוביץ' בבני ברק. חכם הגיב בביקורת "אתם עובדים אצל המחאה? אתם חושבים שאם בן גביר יבטל את התפילה פתאום המחאה תיפסק? התפילה הבאה ביום כיפור לא תופרע? זכותו של בן גביר לקיים את התפילה".

קאהן: "אנשים מאוד לא אהבו את מה שקרה ביום כיפור, כולל השמאל והמחאה. ראשי המחאה הוציאו אמש הבהרה כי זה פגע להם בבייס. הם ירו לעצמם ברגל בצורה חסרת תקדים. לעורר כעת פרובוקציה יחזיר להם את האהדה הציבורית. לדעתי זה לא שונה מהפרובוקציה בהר הבית". חכם: "אתה ישרת קו מלא מלא עם השמאל".

השניים הציעו סקר למאזינים בעד או נגד התפילה שמארגן בן גביר. השאלה הוכרעה ע"י המאזינים כאשר 68% סבורים שהאירוע של השר איתמר בן גביר בתל אביב ביום חמישי הקרוב- פרובוקציה, 32% תומכים.

האזינו



0 תגובות